kalau tak jelas sangat tulisan tu, tekan ctrl +, kalau rasa tulisan tu kecik sangat, tekan ctrl - ....mekaseh! enjoy your reading!

Friday, June 26, 2009

update berkenaan entry yang lepas

pagi tadi, seorang adik junior yang ke kuliah kerana ada imtihan syafawi [histology] di ganggu oleh lelaki 'gila seks' yang sama mengganggu beberapa akhawat sebelum ini.

jadi, saya dengan segala tanggungjawab[chewah], nak pesan lah kepada akhawat-akhawat, adik-adik, kakak-kakak, jaga diri. jangan berada di tempat yang sunyi, lebih-lebih lagi lorong tu sebab arab tu macam dah aim kat budak-budak malaysia nih.. saya dah bagitau kepada pihak yang berkenaan, jadi sementara tunggu tindakan, kita sama-sama lah berwaspada okay?!

kalau ada orang kacau, jerit je kuat-kuat "HARAM ALAIK" :bofu_30: so that orang sekeliling mungkin sedikit sebanyak dapat tolong dengan gambaran perkataan bahaya anda di ganggu! pastu korang lari la, jangan la duduk lagi kat situ! :bofu_37: sedikit info tentang lelaki yang kerap mengganggu ni, dia kurus, tinggi lampai, ada misai, berkulit agak coklet[tak putih tak hitam], berpakaian kemeja dan seluar slack yang biasa pergi kerja tu.:bofu_36:

hmm, .:bofu_46:mungkin kita kena lebih berani melawan kot?:bofu_47: wallahua'lam!!

p/s:cepatlah settle benda ni, nak keluar jalan pun takut.:puteh_4:

1 comment:

Anonymous said...

salam..

boleh tau x.. bila kebiasaannya dia akan ganggu akhwat kat jalan tu??? nak jugak pi tengok orangnya...

Coretan anda?