kalau tak jelas sangat tulisan tu, tekan ctrl +, kalau rasa tulisan tu kecik sangat, tekan ctrl - ....mekaseh! enjoy your reading!

Saturday, December 5, 2009

entry tak ada tajuk

aku hide 2 entry yang lalu, bagi cool down before aku publish n make it appear semula..

banyak-banyak terima kasih untuk yang concern and drop a comment kat blog aku..

kalau kau rasa aku mengundur diri, kau salah..
aku just taknak orang judge aku ni ego dan keras kepala..

padahal kau pun tau aku jadi makin ego kebelakangan ni!

*gelak*

ok, nanti bila aku post entry baru,
aku akan forward link kat semua orang..
or ada sapa-sapa volunteer nak promote blog aku lagi?

study yok! esok kan sekolah~ (^_^)

p/s: senyum senyum hepi hepi, kita kan adik beradik~ <----thx kak una sani!

3 comments:

Anonymous said...

adakah ego itu sifath seorg ynag ingin menjadi mujahidah?renungkn siapa yang perlu muhasabah diri

Anonymous said...

Salam wahai sahabat y 'open minded'

Apakah perasaan saudari selepas 'mempublish' entry y lalu? Erm.. saudari begitu hebat sehingga berjaya menimbulkan kontroversi dan telah menarik perhatian ramai ahli dlm hal ini, termasuklah saya sendiri. Sekali gus berjaya mempromosikan blog ini. Tahniah buat saudari!. Banyak perkataan yang berlegar difikiran saya. Tetapi hanya satu saja yang singgah, tidak lain hanya 'GIMIK' politik semata2.

Kenapa saudari menimbulkan isu ini?. Saudari seolah2 menidakkan keputusan yang telah dibuat oleh majoriti pengundi dan menimbulkan keraguan pada minoriti ahli. Apakah salah mereka yang memakai tudung labuh? Apakah salah mereka memakai kopiah dan serban? Adakah mereka tidak mampu/layak untuk memimpin? Saudari cuba menjumudkan kami. Saya tidak menafikan bahawa ramai ahli yang berkebolehan dan berketerampilan. Tetepi kita memilih yang terbaik. bukan bermaksud yang tak terpilih adalah tak baik. Saudari seolah2 mewujudkan puak dalam pct. o.. ini group tudung labuh. ini tudung tiga segi. Ini group baik, ahli syurga dengan kata lain cuba membeza2kan ahli. Saudari cuba meniru iklim yang berlaku kt u di Malaysia. Sebelum ini tak timbul pun isu ini di sini dan saya rasa isu ini sepatutnya tidak ditimbulkan. Kan 'Kita' matang.

PMRM, DPM biarlah mereka dengan cara mereka dan kita dengan cara kita. Saya sokong. Kita cuba membina identiti kita sendiri. Dan sekarang kita sedang membina identiti kita, tetapi ada lagi segelintir yang mengaku 'open minded' menidakkannya. Ya kita sedang membina identiti kita. Membawa persatuan perubatan mengikut acuran Islam. Berbeza dengan persatuan perubatan yang berada di negara lain. Ke kita nak meniru mereka?. Mana identiti kita?.

Sesungguhnya tak semestinya apa yang kita fikir baik itu baik untuk kita dan sebaliknya. Ku menyusun 10 jari mohon maaf jika komentarku mungkin menguris hati mana2 pihak. Persatuan bukan untuk sesetengah puak tapi untuk semua. 1PCT. 'Persatuan untuk bersatu bukan berpecah'.

Qai said...

relax lah brother.. kak alia ada pndpt sendri, sm spt kita semua yg ada pndpt masing2. ya..encik mgkin x dpt mnerima pndpt kak alia, tapi prlukh menulis satu esei utk mengomen org sbgitu rupa.

klau nk bg pndpt tlis lh kat blog sendri.komen bkn esei.komen bkn penyataan pendirian yg mengomen. komen adalh komen.skian

Coretan anda?